تجدید میثاق بسیجیان در ادامه ی دوره ی تکمیلی آموزشی با شهید احمد حیاری
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 59
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 329
:: بازدید ماه : 8018
:: بازدید سال : 20707
:: بازدید کلی : 297845
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 31 مرداد 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 17 روز پنجشنبه 31 مردادماه 1398 همزمان با سالروز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و روز صنعت دفاعی  ، جمعی از بسیجیان گردان شهید احمد حیاری به همراه ستوانیکم پاسدار  وحید رحمت الهی  جانشین گردان با حضور در گلزار شهدای شوش با این شهید والامقام تجدید میثاق نمودند .

به گزارش شوش نیور ، در ادامه ی برگزاری دوره ی تکمیلی آموزشی جمعی از بسیجیان حاضر در این دوره در آستانه ی چهارمین سالگرد این شهید مدافع حرم با حضور در گلزار شهدا با وی تجدید میثاق نمودند .

شهید احمد حیاری فرزند فریِّح در تاریخ ۱۶ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در روستای مالک اشتر هفت تپه شهرستان شوش دانیال در یک خانواده پرجسمعت دیده به جهان گشود.

در پنجمین روز از مهرماه سال ۱۳۸۴ به استخدام سپاه درآمد و به دانشگاه امام حسین (ع) تهران رفت و پس از طی کردن مدارج افسری در سپاه شوش مشغول خدمت شد.

قبل از این که به تهران برود ورزش خود را با رو آوردن به  کشتی زیر نظر استاد غضنفر جودی آغاز نمود و عناوینی در سطح شهرستان و استان را کسب نمود .

هنگامی که در در دانشگاه امام حسین (ع) مشغول تحصیل بود در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۸۶ در شهرستان شمیرانات تهران کمربند زرد در رشته تکواندو دریافت کرد و در تاریخ سوم آذر ماه سال ۱۳۸۶ نیز کمربند سبز خود را در همین رشته از هیئت تکواندو استان اصفهان گرفت.

در سال ۱۳۹۰ در دانشگاه پیام نور واحد پیام نور شوش تحصیلات دانشگاهی خود را آغار کرد و قبل از شهادت ترم‌های پایانی تحصیلات خود برای گرفتن مدرک کارشناسی در رشته علوم سیاسی را می‌گذراند و به علت شایستگی‌هایی که در زمان حضور در سپاه شوش از خود نشان داد در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۲ به پیشنهاد فرمانده  ی تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) اندیمشک  به عنوان فرمانده ی گردان امام حسین (ع) بسیج شهرستان شوش  منصوب شد و تا زمان شهادت در این سمت خدمت می‌کرد.

شهید احمد حیاری در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ به سوریه اعزام شد و در روز چهارشنبه چهارم شهریور ماه یعنی چند روز بعد از حضور در این کشور به شهادت می‌رسد و به آرزوی همیشگی خود دست می‌یابد.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به تهران در عصر روز جمعه ششم شهریور ماه از طریق فردوگاه بین‌المللی اهواز به خوزستان منتقل می‌شود و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار می‌گیرد.

پیکر شهید احمد حیاری در راه انتقال به شوش دانیال در شهرها و روستاهای طول مسیر از جمله الهایی، شهر الوان (عبدالخان) ، سید عباس ، شاوور و شهر شوش مورد استقبال قرار گرفت و در ۸ شهريور ۱۳۹۴ در گلزار شهدای شوش به خاک سپرده شد .



:: بازدید از این مطلب : 2312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.